Nekad Casper_Larsson_unive | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
351
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Casper#7223

Hur gammal är du? 16 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader. (Hur rollspelar du på servern? Spelar både lagligt och olagligt 2 karaktärer)

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att Skaffa mycket bra personal och erfarna inom yrket eller inom fordon! Jag ska försöka styra upp Lindroths och vara den bästa chefen! Jag ska försöka göra allt Gott och Kortfattat! Så att det inte blir för mycket information så man inte kommer ihåg. Jag ska göra mitt bästa så alla trivs och har roligt när de jobbar, Jag ska göra mitt allra bästa för att styra upp jobbet och lära alla att ha bra bemötande och att vara trevliga. Jag ska hjälpa alla som behöver hjälp och kommer svara alla dms/meddelanden jag får.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Saras Bil & MC som Biträdande Chef vilket är en typ av "Försäljning" så jag kan allting med systemet och hur man tar intervjuer, anställer folk och roller systemet på discord. Jag jobbade på Saras ett bra tag som biträdande chef och jag gjorde mitt bästa och det blev jätte bra, Men jag ändrade yrke till mekonomen vilket jag är Bitr-Chef just nu (Kommer lämna mekonomen och göra en scen in game om jag blir accepterad). Jag har sålt väldigt många fordon så jag vet hur man beställer in och skickar fakturor

Hur ofta kommer du vara inne? Ett "Ungefär" på hur ofta jag kommer vara inne:

Lov/Ledig

Måndag: 12:00 - 01:00
Tisdag: 12:00 - 01:00
Onsdag: 12:00 - 01:00
Torsdag: 12:00 - 01:00
Fredag: 12:00 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag: 12:00 - 01:00

Skola/Jobb

Måndag: 17:00 - 23:00
Tisdag: 17:00 - 23:00
Onsdag: 17:00 - 23:00
Torsdag: 17:00 - 23:00
Fredag: 17:00 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag: 11:00 - 23:00

Som sagt det här är ett "Ungefär" på hur ofta jag kommer vara inne och aktiv! Men det kan så klart variera

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast Unive

Har du läst våra Regler? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka