Casper_Larsson_unive | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casper

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
351
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC Chef

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Casper#5555

Hur gammal är du? Jag är 16 År Gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1073 Timmar (Steam url: https://steamcommunity.com/id/9876554865846785666/ )

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat på Saras ett litet tag och tänkte ansöka till chef nu när min föredetta chef slutat, Förra chefen (Abdi Habib) Var en riktigt bra chef så jag tänkte testa bli en själv. Jag är just nu en Biträdande Chef på Saras Bil & MC och jag vill hjälp bygga upp saras igen efter allt som hänt den senaste veckan, Ekonomin har blivit läskigt låg och väldigt många har slutat så jag vill hjälpa till att få mer anställda och sälja så många bilar jag kan och vara den bästa chefen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som Sagt har jag jobbat på saras ett tag och jag har lärt mig allt med systemet och hur man är mot de anställda och hur man anlitar någon till saras. Jag har lärt mig hur man är en bra högre upp anställd och att man måste ha bra tålamod och är bra med stressiga situationer. När det kommer till bil försäljning kan jag allt med systemet! Jag kan Sälja och Reservera bilar enkelt och fort.

Berskiv din karaktär? Casper Larsson var en Reporter förut som inte hade några pengar, hus eller bilar och ville bli något stort och han ville hjälpa sin sjuka mamma som var på sjukhuset efter ha blivit diagnoserad med steg 2 cancer och han ville hjälpa henne så mycket han kunde. Efter ett tag fick han ett riktigt jobb hos Saras Bil & MC när han blev Prov-Anställd jobbade Casper Larsson Flera timmar per dag för att ha råd med hans mammas medicin och att hon skulle få hjälp. Efter han blivit högre upp i saras har hans mamma dött av Cancern och nu jobbar för att han ska bli den bästa Chefen det har varit hans mål sen länge han vill hjälpa till så gott han kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan (Cirka 3-4+ Timmar per dag) Och när jag inte kan vara inne så informerar jag det till de anställda

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut Unive är den roligaste och bästa servern jag spelat på och om jag inte blir chef så kommer jag fortsätta jobba på Saras bil & mc som Biträdande Chef och hjälpa till, Saras är ett riktigt roligt jobb men tyvärr har vi ingen Chef längre.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte jag spelar endast Unive Roleplay just nu och jag kommer nog inte ändra mig på ett väldigt bra tag.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag, Läst alla regler jag ska kunna på unive.se forum > regler

Senast ändrad:
Tjena fan vad kul när kan jag ta intervjun

Chef satt på yrket, du blev även bannad nyligen.

Tillbaka