Nekad Casper_Larsson_unive | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
351
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Casper#5555

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det här är "Ungefär" hur mycket jag kan Spela

Lov/Ledig:

Måndag: 12:00 - 23:00
Tisdag: 12:00 - 23:00
Onsdag: 12:00 - 23:00
Torsdag: 12:00 - 23:00
Fredag: 12:00 - 23:00
Lördag: 12:00 - 23:00
Söndag: 12:00 - 23:00

Skola/Jobb

Måndag: 18:00 - 23:00
Tisdag: 18:00 - 23:00
Onsdag: 18:00 - 23:00
Torsdag: 18:00 - 23:00
Fredag: 18:00 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag: 12:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över 2 Månader (Behövde göra ett nytt unive konto kunde inte komma in på mitt förra och staff sa till mig att göra ett nytt)

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2st (båda Gånger var det felaktig ban) Blev bannad för Lall båda gånger när jag hade rp bakom och var semi-seriös fast den bannen jag fick 2 dagar sen var felaktig men jag blev inte unbannad han såg inte rp scenariot han kom och såg oss slåss när vi hade en hel scen där vi blev arga på varann började bråka och sen sloss men han kom in mitt i fighten och bannade oss alla.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt innebär att se så att ingen bryter mot reglerna i sin omgivning och att hjälpa till med att få personer som bryter mot reglerna antingen bannade (genom klipp till staff) och utföra kicks om det behövs. Servervakter kan Banna fast bara svban (Servervakt ban) vilket är bara 1 timme eller något, Om jag behöver banna någon för något grovt skickar jag klipp till staff. Servervakter ska veta reglerna och va på vakt fast ändå rpa normalt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tror att jag skulle vara bra som servervakt jag är så aktiv jag kan vara och vet reglerna. Jag rpar mycket och sätt många personer bryta mot reglerna så jag vill kunna göra nått åt saken istället för att ta ett klipp och skicka runt varje gång. Jag vill hjälpa till direkt så att personen som gör fel får straff direkt! Jag rpar mycket varje dag och jag vet mycket av kommandon och så när det gäller staff och så, Så om jag blir servervakt kommer jag hjälpa så bra jag kan!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Någon som kan Reglerna, Aktiv, Rpar som vanligt och inte bryter några regler, Vet hur man "Staffar" och mer men Som sagt så länge man kan regler,aktiv och vet hur man staffar så skulle man nog kunna passa bra som servervakt. Jag vill testa bli servervakt för att kanske ha en chans som Staff en Dag. Servervakter är inte nått galet stort eller så Servervakt är endast för att kolla så att ingen bryter mot reglerna eller gör nått stort fel i sin omgivning och med hjälp av /kick /svban och sådant så kommer det bli bra.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är om man "Abusar/Missbrukar" Sina permissions som servervakt eller staff, Jag kan ta ett exempel Vi säger att jag blir arg på en snubbe som inte gjort något fel (Inte brytit mot reglerna) Så kickar jag han bara för att jag blir arg på han. Korruption är T.ex om min kompis gör något fel som kan resultera i en ban eller kick och jag väljer att inte kicka/banna för att jag känner honom. Korruption är också att använda sina förmågor som t.ex Servervakt att hota och göra dumma saker!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka