Nekad casper_318 | Medlem ansökning [svante ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper_318

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? casper_318

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Ohlsson och är 23 år gammal, hans bakgrund är när han var liten så älskade han bilar han var ofta i garaget med sin pappa och mekade med bilarna. han fick lära sig mycket om bilar, motorer och sånt. han känslor är fyllda med glädje, han är alltid glad och positiv. Hans intressen är bilar och att modifiera bilar så att dem ser unika ut, och att vara med i bil ut ställningar och att fotografera bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positivitet och hjälpsam het för att det är inte kul att spela med nån som är negativ hela tiden och hjälpsam het för jag gillar och hjälpa till och det är inte så kul när man frågar om hjälp men sen får man ingen hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som gynnar den andra personen, snarare än sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp t.ex. Respekt. Respekt är att man visar respekt till andra medlemmar. man ska undvika kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så jätte mycket men lite.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är rolig, kul att spela med är aldrig negativ eller arg, jag är alltid glad och hjälper folk om dem behöver det.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka