Accepterad Casper_00 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Casper480

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Sten och han har nyss flyttat till sverige han bodde i norge men han vill testa något nytt så han åkte till sverige och nu vill han få ett svensk medborgare skap för han vill jobba som polis, för han vill att sverige ska ett bra land igen så man kan gå ut och leva ett normalt liv utan att bli rånan eller att hamna i gäng problem och han vill att dom som är krim ska åka in och han hade inte den bästa barndomen hans föräldar dog när han var 13 dom tog droger och därför vill han att krim ska åka in för dom förstör folks liv. Han gillar bilar så mycket eftersom han hade ju inga föräldrar så han var ju hemlös och då bodde han på gatan så han såg jätte många snabba och snygga bilar, Saab var den bilen som han såg mest för den är billig och snabb och det är därför han älskar märket Saab.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att rpa seriöst och att följa regler och kunna skaffa vänner på servern så de blir roligare rp och såklart att kunna skapa roliga scenarios. Att få många vänner och sprida glädje till alla i servern och att kunna få ett bra och bra betalande jobb och sen få en bil som en bmw eller nån annan och vill bli polis elller meko och vill göra servern mer spenande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "spela för motpartens vinst" innebär att man i ett scenario eller spel agerar på ett sätt som gynnar den andra spelaren istället för sig själv. Moraliska eller etiska överväganden: I vissa fall kan man välja att låta motparten vinna av moraliska skäl, exempelvis om man anser att de förtjänar vinsten eller om man vill vara sportlig.

Bygga allianser: I vissa sammanhang kan det vara fördelaktigt att låta någon vinna för att skapa förtroende och samarbeta i framtiden. Detta kan vara viktigt i lagspel eller konkurrenssituationer där samarbete kan ge gemensamma vinster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? SUNT FÖRNUFT är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. SUNT FÖRNUFT innebär logiskt tänkande och precis den utgångspunkten finns i vårat verkliga liv, ska vi använda den i vårat rollspel. T.ex. är det logiskt att slå ner någon helt utan anledning? NLR, som står för New Life Rule innebär att man ifall man skulle avlida i ett scenario, så ska man ej komma ihåg något från det scenariot. COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har 1800 timmar men jag tog en pass ifrån fivem men nu vill jag komma

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka