Accepterad Casper_00 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198973731000/

Ditt Hex-ID: 11000013c6840b8

Vad är din discord tagg? casper480 jag kan spela men jag kan inte ansöka om medlem skap och förlåt om bilden viste inte hur jag skulle göra för jag är inte bannad någon stans

Vem var det som bannade dig? vet inte det var för två år sedan och då var jag 14 år och då var jag inte så mogen så jag gjorde mycket fel men nu är jag 16 och jag tycker att jag är mogen och jag tog en paus i två år så nu är jag tillbaka och jag vill bara göra bra rp och ingen dumt. Jag tog eran server för ni är den ända som har bra staff och som har bra script.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: mug-shot-Colombia-control-agency-Medellin.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick veta att jag blev bannad för jag la ut videos om unive men menigen var inte att mena något dåligt om unive meningen var att visa att eran server är bra och rolig och att ni har bra script för jag tycker att ni är den enda servern som tar saker serörst och som har rolig rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom lite ihåg att jag fick ett medelande i dc och då stog det kom suport och då fick jag veta att jag är p bannad för jag la ut videos och efter et så tog jag en låg paus och nu när jag är 16 så vill jag starta om allt och börja spela igen för jag har sätt lite tt videos om unive och hur ert pr är och mer så jag blir sugen att börja igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel när jag tänker efter men som jag sa meningen var inte att säga något dåligt om er, ville bara visa hur bra ni är och jag vet att jag har 49 banns men jag är mogen nu och vill bara göra rolig rp och ha roligt och jag hoppas att ni kan förlåt mig för det jag har gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag gjorde många misttag när jag spelade förut och därför så tog jag en paus för jag skulle lära mig och jag har 49 bans och alla dessa bans var länge sedan, när jag var ny till rp och årngra mig super mycket för nu skäms jag över det och jag förstår er om ni tror att jag är en lallare men det är jag inte, inte nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle har tänkt innan jag la ut och frågat er som är mod eller staffs och jag skulle frågat er om det var okej och jag förtår att ni bannade mig och därför så väntade jag tills jag blev mer mogen och jag väntar till nu och jag vill bara spelar på eran server för ni har många spelare bra staff och super coolt skript

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att prata med er och jag skulle tänk innan jag la ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det finns en permanent ban som du inte har fått unban ifrån men du kan komma in i servern nu förmodligen på grund av ban wipe.

Banid: uajcsl
Bannad av: Vega♡
Anledning till beslutet: "lägger ut tiktoks på regelbrott det är = skada mot servern"

Det finns en permanent ban som du inte har fått unban ifrån men du kan komma in i servern nu förmodligen på grund av ban wipe.

Banid: uajcsl
Bannad av: Vega♡
Anledning till beslutet: "lägger ut tiktoks på regelbrott det är = skada mot servern"
men kommer jag kunna ansöka till medlemskap? för jag gjorde det men fört så blev jag godkänd men efter en dag så nekade han mig gör jag har en perma ban

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka