Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111518027/
Vad är ditt namn i verkligheten? casper
Vad är ditt discord namn? Casper#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Han är 18 år och kommer från fattigdom. Han ska precis ge sig ut i den riktiga världen för första gången och han är redo att göra vad som krävs för ett framgångsrikt liv.
Hans dröm är att bo i en fin villa i bergen och äga sin absoluta drömbil.
Han hoppas på att få knyta band för livet och träffa roliga människor eftersom att han har varit något av en loner.
Hans intressen är; bilar, hänga med de få vänner han har och spela tv spel.
Varför ska just du bli whitelistad? ne jag vill bli whitelistad för vill ha ett jobb men sen så vill jag kunna få mer till gångar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna jobba med fordon
Hur hittade du Multistaden? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? veta vad man ska göra med livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen
Vad är ditt namn i verkligheten? casper
Vad är ditt discord namn? Casper#8965
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Han är 18 år och kommer från fattigdom. Han ska precis ge sig ut i den riktiga världen för första gången och han är redo att göra vad som krävs för ett framgångsrikt liv.
Hans dröm är att bo i en fin villa i bergen och äga sin absoluta drömbil.
Han hoppas på att få knyta band för livet och träffa roliga människor eftersom att han har varit något av en loner.
Hans intressen är; bilar, hänga med de få vänner han har och spela tv spel.
Varför ska just du bli whitelistad? ne jag vill bli whitelistad för vill ha ett jobb men sen så vill jag kunna få mer till gångar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna jobba med fordon
Hur hittade du Multistaden? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? veta vad man ska göra med livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen