Accepterad casper221 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872551831/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? lil autism#1447

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Den första januari 2002 så föddes en väldigt snäll pojke vid namn Kevin Blomqvist. Kevin och hans familj har flyttat runt vädligt mycket för hans pappa jobbar som en chef på ett olja företag. Hans företag satte Kevins pappa på väldigt långa uppdrag som gjorde att pappan ville ta med sig sin familj dit han skulle jobba. Detta ledde till att Kevin flyttade mycket från skola till skola, så Kevin har fått lära känna väldigt många nya människor. Detta hjälpte Kevin med att vara så social som han är. Kevin är vädligt social och har aldrig haft svårt att skaffa vänner. Kevin har alltid älskat närvaron av vänner, Han känner att kan vara sig själv när han är med sina vänner. Hela livet har hans föräldrar målat upp livet som att de bara handlat om materiella ting och dyra saker, men Kevin har lärt sig under livets gång att allt inte handlar om bara materiella saker. Det ända Kevins föräldrar har pratat om är att det är viktigt och ha ett bra betalande jobb. Så Kevins pappa har tjatat om att han ska jobba på hans företag, men Kevin älskar bilar och vill bli bilmekaniker. Kevins föräldrar blev sura på Kevin när han inte ville jobba på hans pappas företag så dom sparkade ut Kevin ur huset och sa att det var dags att han ska stå på egna ben. Kevin sover på gatan tills han kan få tag i ett jobb och börja jobba sig upp i näringskedjan. Livet i fattigdom är svårt för Kevin men han är fast besluten att ändra på det!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriös RP! Jag kommer höja serverns RP. Jag kommer inte leka runt utan jag kommer göra mitt bästa för att höja RP nivån. Jag vill ha ett RP jobb för jag gillar att hjälpa människor. Jag kommer ta min RP på allvar så jag kan hjälpa utveckla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer inte leka runt. Jag är bra på och kommunicera med folk. Jag har en hög RP nivå. Jag kommer hjälpa nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte vinna i varje scenario tex om man blir rånad så ska man inte slå emot utan man spelar med i det scenario.

Hur hittade du Unive? Jag leta efter en svenska RP servrar och hitta Unive och blev snabbt förälskad.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka