Nekad casper1312 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper1312

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071067175/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper lindström

Vad är ditt discord namn? casper1897#2090

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter vladimer svensson och han är 21 år gammal. Han är uppvuxen i Moskva i Ryssland det var där hans mamma och pappa träffades. Han mamma är från sverige och åkte ditt med sina vänner och det var då hon träffade vladimers pappa på en resturang. Vladimer kom till sverige för 10år sedan och bryter lita när han pratar svenska. Han skaffade nya vänner så fort han kom till sverige. Det är en stark egenskap hos vlademir. Vladimer gillar att köra bil och lära känna nya människor. Han vill också lära sig nya saker som han har ej gjort förut. vladimer är super singel och söker inte någon relation med en annan människa. Han är helt fast med sina bilar och har ingen tid att söka relation. Vladimer är en snäll och driver människa. Han tänker på andra och hjälpa till så mycket om det är möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en mogen och erfaren splare inom RP och vill bidra med så mycket som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är mycket seriöst RP som det ska vara. Man måste kämpa för att kunna nå upp till sina drömmar som exempel att köpa en bil. Den är även många som spelar här och alla splelar seriös RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna sever genom youtube och nära vänner som rekomenderade det starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla mitt rollspel så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna bli polis för det verkar väldigt kul och intressant. Också att skaffa nya vänner man kan ha kul med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte vill satsa 100% på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka