Nekad casper1312 | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper1312

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071067175/

Ditt Hex-ID: 110000142357c2

Vad är din discord tagg? casper1897#2090

Vem var det som bannade dig? WH rasse

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~WH Rasse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag annser att det var en fel aktiv ban. För att stafen trodde att det inte fanns något bakomliknaden orsak

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som skedde har då utspelat sig under en period på ca 2-2.5 timmar då en kille var väldigt kaxig emot gänget och vi valde att konfrontera honom han ville ej sammarbeta och gjorde konstanmta regelbrott, vi valde att försöka få kontakt på annat sätt då vi säger att han måste sammarbeta och sluta görta regelbrott därav fick jag ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rasse gjorde fel då han inte vet bakomliknade händelse som på gick i 2 timamr

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oklart om sv ban gills men om det skulle göra det så 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, mitt gäng vill fortsätta senaioet men jag blev tvungen att skriva i ooc för att han skulle förstå vad vi menade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? såklart jag har lärt mig att inte skiva sp mycket i ooc. Men jag blev tvungen att så att han skulle rp på senarioet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du säger ooc grejer ingame, "kolla lappen" vilket gör det till ooc och ni var inte direkt inne i ett scenario heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka