Accepterad casper1312 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper1312

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071067175/

Ditt Hex-ID: 110000142357c27

Vad är din discord tagg? casper1897#2090

Vem var det som bannade dig? Det står inget namn eller anledning.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230407135600_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffsen bannade mig, det är på grund av att jag gjorde ett grovt regelbrott som är inte okej nånstans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag och mina vänner skulle göra ett terrodåd på piren. Så det vi gjorde va att hämta olika typer av vapen för sedan gå till piren och skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut ingen felaktig ban utan det var mitt fel och jag för tjänar att bli permad på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men då va de inte lika grovt som detta. Det va när jag var ny på sverven för något år sedan när man gjorde små misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är jätte många saker jag skulle kunna göra annorlunda. Jag gjorde detta terrodåd för att jag skulle sluta att rpa helt. vilket var helt fel av mig och jag ångrar de jätte mycket. Och jag hoppas att jag kan få en till chans på serven. Men instället för att förstöra för alla andra som ville fortsätta rpa. Så skulle jag bara gjorde något typ av rp senario ig till exempel en begravning eller något liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut gjort och jag kommer aldirg i mitt liv göra om detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Händer detta igen kommer du inte tillbaks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka