Nekad Casper131005 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper131005

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Casplev

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Casper lövhagen är 34 år gammal, Casper kommer från Norrland. när han var ung bodde han i en röd stor villa med sina föräldrar, han hade en bra uppväxt med många vänner och familj som alltid varit snälla mot honom och hjälpt honom med allt. han hade bra betyg i skolan och hans intressen är att fiska, köra bil, hänga med vänner och han gillar poliser. han är snäll och omtänksam och gillar att hjälpa andra människor. han flyttar till staden Unive för att få en ny start på sitt liv och möjligtvis få ett bra jobb. han gillade att äta pannkakor med hjortronsylt hans mamma heter Maria och jobbade som lärare och var väldigt hår medans hans pappa heter Sven och jobbade på taxi och var väldigt snäll men hård. han vill jobba som vakt och hjälpa till han mår bra i live och är väldigt snäll. han ville hjälpa att stoppa bråk i skolan hans lärare hette Carina och skolan var stor och röd och låg brevid en kyrka varje måndag hade dom slöjd han var väldigt duktig på slöjd och nu vill han bo i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med utdragna och roliga scenarion som är väldigt sociala och är rolig för båda parterna, jag tar RP på en väldigt hög nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha ett roligt och jämnlikt scenario och att man INTE ska spela för att vinna i ett scenario utan man ska spela för att det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Vdm powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat tidigare på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla ALLTING!
När det kommer till din karaktärsbeskrivning så vill vi se:
Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen, Framtidsplaner!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka