Nekad Casper123 | Medlem ansökning[bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Casper GLad#1673

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Mattias är född år 1999 i januari. Han är uppvuxen med två bröder en storebror som heter rasmus och en lillebror som heter klas. Mattias hade en väldigt bra uppväxt men han hade skilda föräldrar och en mamma som drack väldigt mycket det här ledde till att hans storebror rasmus fick ta hand om både mattias och klas väldigt mycket. När mattias växte upp och blev runt 19 började ett stort intresse av bilar växa fram och han fick väldigt mycket nya vänner som han umgicks med hela dagarna dom skruvade på deras bilar tillsammans gjorde lite dumheter och hade väldigt kul. När Mattias var 21 år gammal så gick hans mamma bort på grund av att hennes lever hade blivit jättedålig av all alkohol. Mattias var ledsen i flera månader men efter den tragiska bortgången så började han och klas bli väldigt när varandra och umgås mycket än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska mycket erfarenhet av rp då jag har spelat på en annan server i några månader. Jag kommer skapa mycket roliga scenarion så det ska vara roligt för alla som spelar på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska fokusera på att inte bara vinna hela tiden man ska alltså fokusera på scenariot det ska vara roligt för alla som spelar på servern. Man kanske inte alltid har turen med sig så det blir en förlust, men ibland kanske det går bra så vinner man också.

Hur hittade du Unive? mina kompisar kör på den survern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka