Accepterad Casper Lindqvist | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casper Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? CaspeL#6027

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper Lindqvist. Han är 21 år gammal och är född i china, han hade en extremt svår barndom med lite pengar och lite mat, hans föräldrar bråkade mycket och det gick ut på honom. Casper har haft så många tankar om hur och när han vill fly ifrån sin familj fast han inte vågat gjort det.
I china då han levde där (ca 15 år) så var det extremt mycket krig och annat, han och hans familj var hotad, Det ända stället Casper kunde vända sig till var till sin kompis verkstad det var det ända stället han kände sig trygg på.
I verkstaden hos sin kompis så gjorde dem allt som tex lagade bilar till mopeder och Casper fick till o med ställa upp som fält mekaniker i väldigt ung ålder för att kunna underlätta på kriget som höll på.
Caspers familj dog under ett krig, han kände extremt mycket sorg och tvingades fly till sverige för att kunna överleva.
Han kommer till sverige och blir inte bra behandlad för han är utlänsk och dålig på den svenska kulturen. Som tur är så får han bra hem hos en ny fosterfamilj. Han går till och med ut med bra betyg i gymmnasiet (hade tolk med sig) trots han var utlänsk, Då han väl slutat i gymnasiet väljer han o söka jobb, Hans största dröm var att jobba med något mekaniskt som tex mekonomen och det var dit han sökte (19 års åldern) han har nu jobbat där i 3 år och lever lycklig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att kunna utöka min RP nivå på många olika sätt, jobb är nog den största delen varför jag just vill bli medlem, ja har ju alltid drömt om att jobba som mekaniker och då behöver man medlemskap. Det finns väldigt många olika saker som man kan ta upp angående medlemskapet, det förstärker ens RP och det är alltid roligt. Mer seriös RP och bra Rp nivå och har alltid velat haft bra jobb kamrater.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt intresserad av Unive för att den höga RP nivån är så sjukt bra, det är många spelare som är seriösa och rpar på ett bra sätt, därför vill jag med mina kunskaper ochså kunna vara med och RPa på ett mer utvecklat sätt.

Hur hittade du Unive? ag hittade unive genom vänner som tipsade om den, dem sa att det var en bra RP nivå på servern och självklart ville man ju testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål genom rollspelandet är att ha en hög RP nivå och kunna göra mitt bästa för att förbättra servern på ett bra sätt, jag vill kunna utöka min RP med medlemskap då man kan göra mer saker med det och det blir som helt nytt RP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att kunna RP både seriöst och även ha roligt. Jag vill kunna få ett jobb som har mycket nöjes RP med fina kammrater och även kunna hjälpa folk och även tipsa folk om att bli medlem via discord då det underlättar för många.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope endast aktiv i unive och kommer bli det ännu mer!.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår!

Tillbaka