Accepterad Casper Lindqvist | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 7 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blvit bannad för FAILRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte RPade på rätt sätt, dock var det buggat så kunde inte göra något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade polisen efter mig, Jag crashade med bilen i höghastighet o blev medvetslös. Sedan så tas jag t sjukhuset med ambulans och det frågar saker i /me? Och jag svarar dock kommer det inte upp, o han skriver inget i ooc heller att det inte kommer upp något?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt JA för att det var buggat o hade kunnat räckt med en KICK och varnat mig istället för o banna en onödig tid då jag vill fortsätta RPA mitt spel var buggat o /me fungerade inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft några 60 minutare innan
Ena "lall" där det vart en missuppfattning.
O andra "VDM" då inte min mapp hade laddats in o körde på en kille i låg hastighet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, det hade blivit dålig RP om jag skulle ha reloggat för då kanske han tror att jag gör något konstigt, blir även brydd varför han inte skriver att han inte ser mina /me han hade antingen kunnat KICKA mig eller varna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Gjorde de man skulle göra men har lärt mig att vara tydligare möjligen dock inte mitt fel att de vart som de vart?
Det var något fel ingame o blir inte ens varnad o han skriver inte ens chatten att han inte ser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Hej, väljer att ge dig en ny chans.
Tänk på att alltid svara i /me när man är medvetslös.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka