Dubbelpost Casper Lindqvist | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Lenny Eller Någon Annan

Hur lång tid var din ban? Permanent för jag kan inte joina.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag inte kan komma in i dcn för jag är bannad eller så står de kunde inte ansluta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att han valde o banna mig för att jag disrespecta honom när han bara gör sitt jobb, jag vet att jag gjorde fel i hela scenariot men ändå så väljer jag å skriva dumma saker som jag ångrar och det var i stundens hetta. Det kommer inte upprepas och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi åkte runt i en impala och spela musik så kommer det två grabbar som har /sme "kåt" och krockar in i oss och sedan hoppar de ut och de drar fram golfklubbor och slår min kompis så han blir medvetslös då drar jag fram ficklampan och slår båda för vill kunna rädda min kompis annars hade samma sak hänt mig. Det är fel av mig som gör det och det kommer inte hända igen. Efter det så väljer jag o skriva t lenny på dc och ville ha en förklaring varför jag blev bannad och det förstog jag varför men så dum jag är så skickar jag att han är "dålig" och sånt och inte gör ett bra arbete vilket han gör. Det är jag som gjorde fel i det hela och mår dåligt över det, jag har lärt mig av mitt misstag o kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt o banna mig, jag disrespecta honom då har utför sitt arbete rätt och förtjänade att bli bannad, det var i stundenshetta och jag tänkte inte efter vad jag sa och det kommer aldrig hända igen för han gör rätt o bannar mig på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga i dcn innan vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle skitit i o ens skriva t han det var onödigt och dumt o kommer aldrig igen upprepas, det är inte mitt jobb o säga åt någon om de gjort fel för det var inte fel och ville inte vara dum på något sätt emot lenny på dc var mest bara sur och tjänade inget på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt mycket efter min bann, kommer aldrig igen bete mig på det sättet emot en staff och kommer bara acceptera min ban hädanefter och göra ban-överklagan istället för att det blir på dehär sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Gör inte dubbla överklaganingar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka