Nekad Casper Lindqvist | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Det var lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? den varar i 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blivit bannad för "rdm"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde och banna mig för att jag tog fram min ficklampa och slog 2 personer dem blev medvetslös och vet att man inte får använda ficklampan till det. Dock så åker vi i en raggarbil så kommer det två killar som har /sme "kåt" och krockar in i oss och hoppar ut med golfklubbor helt utan anledning och slår ner min kompis så han blir medvetslös. JAg tycker det är både fel av dem och utav mig men jag hade inte velat dö på samma sätt som min kompis. Tycker det är sjukt ondöigt av dem grabbarna som kom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi åkte runt i en impala och spela musik så kommer det två grabbar som har /sme "kåt" och krockar in i oss och sedan hoppar de ut och de drar fram golfklubbor och slår min kompis så han blir medvetslös då drar jag fram ficklampan och slår båda för vill kunna rädda min kompis annars hade samma sak hänt mig. Det är fel av mig som gör det och det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är både rätt och fel. Tycker det är fel o banna mig i 3 dagar för att vi blir påkörd och påhoppad av 2 gubbar och dem straffas inget för att dem börjar hota oss. Det var även rätt för jag använde ficklampan på fel sätt och de kommer inte upprepas dock tycker jag att det var alldeles för länge bann för det scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag bara haft typ 60 minuters banns innnan där det hänt "små saker " tror en gång så laddades inte min värld in och blev bannad för VDM och en annan gång "lall" som var ett missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skitit o ta fram ficklampan och slagits med händerna istället vilket jag hade tjänat på mer dock förlorat och då hade jag o min kompis varit medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka