Nekad Casper Lindqvist | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Permanent för jag kan inte joina.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står "Kunde inte ansluta " eller så står de "This user is banned from the guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för jag körde på andra servers "Snöstaden" har hört ifrån andra att man kunde bli bannad i unive dc om man körde där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände, det jag hört är att man kan bli bannad ur dcn om man kör på andra servers, men jag var aldrig med i unives dc så fattar inte hur jag kan vara bannad där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var felaktigt om jag får säga det, jag själv tycker man inte ska behöva bli bannad om man kör på andra servers. Men jag fokuserar bara på unive atm och lirar inte på någon annan server, jag är brydd över hur jag kan vara bannad då jag inte ens varit med i discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara varit bannad på fivem för "lall" fast det var ett bra tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bete mig bättre och inte lalla men det var ett tag sedan och jag har spelat under en lång tid nu, jag vill gärna bli unbannad ur dcn för att kunna bli medlem på unive och ha jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt vad jag ska säga då jag inte vet vad som hänt men är de de med servern så kommer jag bara hålla mig till unive då jag slutat köra på andra servers.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka