Nekad casper lidström | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper lidström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198437344186/

Ditt Hex-ID: 11000011c6fa3ba

Vad är din discord tagg? Canaabis#3183

Vem var det som bannade dig? 1nosh.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har pratar med staffs å dom säger att jag sköt någon med en jakt sniper. (vilket jag inte har gjort) och dom senaste dagarna inne på unive så har jag konstant vart nere på pirn coh sålt/köpt bilar så vet ej vart dom fått de ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag åkte till Falck och blev intervjuad av Falck chefen och jag fick jobbet. Efter de så skjudsade jag en kille till stora banken för han va tvungen att hämta ut ett bank kort och efter de åkte vi till en affär för han behövde en telefon och jag behövde mat. När vi va klara på affären så skjutsade jag han till torget garaget och sen åkte jag till en klädaffär nära meko. När jag kom till klädaffären så började min bil rycka men jag orkade inte laga den så jag gick in på klädaffären och bytte till mina falck jobbar kläder och när jag va klar där inne så orkade jag fortfarande inte laga min bil så jag åkte in på meko och vela ha min bil lagad där. vet ej vrf) Jag rullade in på meko oh ställde mig i en gul parkerings ruta och väntade på en meko. Precis när meko ska laga min bil så blir jag bannad för krim utan krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en felaktig bann för jag vet inte vad jag hade gjort för att förtjänta bannen så ja de va en felaktig bann om man ser de från min sida så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg de va länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä inte cad jag vet i nu läge eftersom bannen jag fick felaktig för ag har inte ans ägt en jakt sniper.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nä för jag vet inte varför jag vart bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 200%

vi ser ju klart och tydligt att ditt steam namn sköt någon, därav nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka