Nekad casper lidström | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper lidström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198437344186/

Ditt Hex-ID: 11000011c6fa3ba

Vad är din discord tagg? Canaabis#3183

Vem var det som bannade dig? 1nosh.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har pratar med staffs å dom säger att jag sköt någon med en jakt sniper. (vilket jag inte har gjort)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag åkte till en klädaffär och fixade min falk kläder och den affären låg brevid meko och lat som jag e orkar jag inte laga mi egna bil så jag åkte till meko för att laga min bil. Jag åkte in på meko och ställde mig i en ruta och väntade på meko och ca 2 minuter senare vart jag bannad för krim utan krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de tycker jag för jag har inte gjort något fel, jag va en falck arbetare som vela ha sim bil lagad på meko.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nä för jag vet inte vrf jag vart bannad för krim utan krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? nä för jag vet ej varför jag vart bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 200%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka