Nekad Casper löwe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper löwe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Bortabakom11

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper Löwe och är intreserad av att bli polis när han blir stor och är nykommling till trakten. Och min karaktär är 09 alltså 14 år ingame och ska utspelas som ett barn. Casper är i nulägget med och hjälper hans fars företag som är att städa. Men han är inte så intresserad igentligen i att vara städare. Så Casper är helt öppen om det kommer något nytt intressant yrke som han vill ha som han kan sommarjobba på. Casper och också intresserad i bland annat fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med staff och så kan jag bara vara helt normal och bara rp:a. Och jag sattsar välldigt mycket på roleplayet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hjälpa sin vän i scenariot och att man inte bara ska låta allt vara och typ stänga av.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex den där reglen att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen och att man måste göra grejer som är verkighet baserad. Alltså så får man inte t.ex flygga utan helikopter eller flyg plan och så får man inte använda sig ut av infomation man fått utanför spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nja inte riktigt men jag har tittat på välldigt många rp spelare men detta är andra gången jag kör GTA rp så jag är inte jätte erfaren. Men jag sattsar välldigt mycket på roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är svensk och har en lile bror som är 09:a och min karaktär ska vara baserad på honom. Men han heter inte Casper i riktiga livet.

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, hur du kan bidra till serverns rp, motpartens vinst i ett scenario. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka