Nekad Casper Jonsson | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198249079300/

Ditt Hex-ID: 11000011136f204

Vad är din discord tagg? Harambe#1594

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Troligen för att jag körde för snabbt förbi poliser flertal gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde efter en stor svart van, men innan det så körde jag förbi en polisbil för snabbt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men det var inte meningen som copbait. Körde för snabbt och det ber jag om ursäkt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit lite speciella eftersom jag fick de efter jag inte hade spelat på 7 timmar ungefär, så jag visste inte vad som hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört enligt reglerna. Jag gör det den mesta tiden men nu gjorde jag fel. Det erkänner jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska följa regler hela tiden till 100%. Snälla unbanna mig, jag vill spela på sportlovet. Vore tråkigt att inte spela multistaden på lovet. :) :(

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top