Nekad Casper Johanssonm | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Johanssonm

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121633341/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Johansson

Vad är ditt discord namn? Casper1337@1654

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Bo han är uppväxt i en fattig familj som it hade råd med att skicka han till skolan han började redan som ung med att snatta småsaker som mat och sånt sedan blev de småsakerna till större saker, han började sno cyklar och sälja dem redan då så tjänade han mer än vad hans föräldrar gjorde, hans pappa var alltid arg på han för att han inte hjälpte han med hans jobb efter det så ger Bert hans pappa en slant pengar och säger här har du så att jag slipper att jobba. Berts pappa var fundersam men han tänkte inte så mycket på saken för att han behövde pengarna så väl.Bert började sedan att råna personer på pengar och han började till och med planera till ett butiksrån, så några dagar senare så gick han in i en butik och rånade den på alla pengar, efter det så var han jätteglad efter som att han har så mycket pengar. Han gillar verkligen smycken men han gillar ej att betala för saker så han bestämmer sig för att råna en juvelbutik på alla deras pengar och värdesaker. Han kände sig som en dum kille eftersom att han har börjat med kriminalitet men hans pengar sörgde han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att det är en trevlig server jag har träffat många trevliga människor här. Jag vet även att den är seriös och har bra saffs

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra men en jävligt bra rp och andvända massa commandon för att utväkla rp.en jag har spelat på många andra men dom har inte haft en hög rp nivå som jag har haft och då blir det inte roligt att rpea om dom inte har de och jag har de så att darför vill jag spela på unive som har en bra rp nivå. jag kommer oxå spela så att båda parterna har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner o kompisar som spelar och dom sa att det va en bra sörver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka