Nekad Casper Johanssonm | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Johanssonm

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121633341/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Johansson

Vad är ditt discord namn? Papi69#1654

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Lasse björk han är född i sverige. När han blev liten förlorade han sin mamma och pappa i en olycka. Då fick lasse flytta till en barnhem När lasse var ungdom var han väldigt dum och inte brydde sig om sitt liv han t.ex smyg rökte snusade redan när han var 12 år. lasse har ett stort intresse för bilar och att mecka och han jagade ute i skogen med sin pappa innan olyckan hände. Hans dröm bil är c63s, eller bmw m5. lasse gillar att spela the hunter med sina kompisar , festa och vara med hans låtsaskompisar. När lasse sedan hoppade av skolan började han med att jobba i en liten kiosk, men en dag mitt på kvällen kom det 3 personer och rånade hela stället lasse blev helt paranoid efter denna händelse. Efter rånet fick han sparken och sedan blev han hemlös. Men nu har lasse tänkt att bli en rik affärsman med dröm bilen c64s. lasse kan var väldigt aggressiv efter det som har hänt när han var ung, lasse är också väldigt hjälpsam och hjälper folk i nörd. En vanlig dag för lasse startar med att han vaknar vid en parkbänk runt 8:00-9:00 han vet inte riktigt hur mycket klockan är efter som han inte har en. sedan efter han har vaknat letar han efter lite mat i någon soptunna om han har tur kan han hitta några mat rester. sedan så försöker han skaffa vänner men det brukar inte gå så bra. tillslut ger han upp och går å lägger sig igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? lag vill bli medlem för att kunna bidra med en hög och seriös rp nivå spela rp är väldigt roligt och specielt när det är en bra rp server som unive och att spela med en hög rp nivå kan göra så att andra spelar med en oxå och då blir det tillslut att alla spelar med en bra rp nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra men en jävligt bra rp och andvända massa commandon för att utväkla rp.en jag har spelat på många andra men dom har inte haft en hög rp nivå som jag har haft och då blir det inte roligt att rpea om dom inte har de och jag har de så att darför vill jag spela på unive som har en bra rp nivå. jag kommer oxå spela så att båda parterna har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar är poliser och de ville att jag skulle börja med rp. Sen såklart att unive är den största svenska rp servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka