Nekad casper jensen | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

casper jensen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jensenz_url/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? <3✪Jensenz✪3>#2787

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper Jensén. och blev illa behandlad som liten det var mycket hemma. det var bråk jätte ofta och sen var det väldigt mycket alkohol hemma. han skötte inte skolan så bra vilket ledde till soc. han fick ofta höra att han inte kommer att klara det i skolan och med livet. han skippade 1-2-3-4-5-6- men sen i 7-an började han sköta sig i skolan men det höll bara tyvärr i någon månad med skolan sen var det likadant igen. mamman vart jätte ledsen för han inte skötte skolan och pappan brydde sig knappt det ända han fick höra av pappan var att han inte kommer bli något och att han bara skulle bli en uteliggare. sen i 8-an började han sköta sig med skolan och sket i vad alla andra sa till han han fortsatte sköta skolan och tog sen studenten efter att ha gått fordon i gymnasium. och nu är han 19 år gammal och har en dröm att börja jobba på Mekonomen för han har alltid varit bil intresserad och kan hyfsat mycket om motorer och bilar. så han söker nu till Mekonomen i Staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på Unive just för att jag tycker Unive staden är så bra och jag trivs i den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är bra med aktiva Admins i servern. det är bra pris på bilar roliga jobb finns. och det bästa är att polisen är riktigt duktiga på det dom gör

Hur hittade du Unive? Mina vänner har ofta pratat om Unive servern och jag har inte förstått vad det har varit tills dom bad mig testa det sen dess har jag fastnat för Unive servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara en rolig kille som jobbar på Mekonomen och är glad sprida glädje till kunder. bara vara allmänt glad rollspelare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på Mekonomen och köpa bil och hus

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka