Nekad Casper Faltin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten

Vad heter du IRL? casper

Vad heter du på discord? Casper F#6115

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för det låter roligt att va det och jag vill arbeta mycket mer och jag vill hjälpa till mycket mer i staden så att dom är mer trygga och så kan jag anställa vissa personer som är snälla. Och jag vill hålla mer i utbildningar och försöka anställa folk. Och jag vill försöka öppna upp räddningstjänsten igen för jag tycker det är ett bra yrke och jag gillar det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan väldigt mycket om yrket och vet vad stabilt sidoläge är och vad HLR är och jag vet vad man ska göra på utbildningarna och vet alla regler inom räddningstjänsten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Casper Faltin. Han är 23 år gammal född och uppvuxen i Karlskrona ett fint område och han ör en snäll person som gillar att hjälpa folk. Han har haft en bra uppväxt där hans mamma och pappa var jätte snälla mot honom han är det enda barnet och pappan gick bort vid 10 års åldern. Han är en snäll och trevlig kille innerst inne men har svårt att tänka på pappa för han saknar honom verkligen. Han har ett extremt intresse för att fiska då han ofta som barn fick vara med sin pappa på fiske tur
Han är en väldigt trevlig och driven person som ger allt för att uppnå dem målen han har. Inget kan stoppa honom.
Han vill hamna på rätt spår i samhället men har svårt att hålla sig ifrån de roliga som var när han och hans pappa fiskade.
Med Caspers motivation så kommer han att gå väldigt långt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte och kommer inte göra det

Har du läst våra Regler? ja det har jag kan mycket om dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka