Nekad Casper bullen | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Bullen

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär thomas sten är född och uppvuxen i Turkiet. Han var uppväxt med Mamma Loudi och Pappa sten Och hans två syskon Robin och Martin Pappade jobbade för militären så han var knappt hemma han kom hem två gånger på 3Månader Josef var ganska van med vapen i familjen han hade själv som liten sålt droger för försörja familjen En dag fick dem besked om att Pappan hade dött och att dem behövde fly omedelbart. När dem kom till Sverige blev var Thomas 13år medans hans syskon var. 2-3år Han växte upp i Sverige bland en utsatt ort Han var på rusher för att överleva han hade också varit med när folk skjutit han har också vapen hemma som försvar mot alla hot han får ute på gatan Nu när han är 22år försöker han hitta sig ut och få frid i sitt liv han har gått till arbetsförmedlingen för att få ett jobb Han berättade om hans barndom Dem tyckte polis skulle passa honom eftersom han kan vapenhantering och vet hur det är att vara en på gatan utan ngn hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? h jag kommer göra rp mycket roligare här jag menar jag kommer göra stora rp seraru och förut när jag förlorade ett vapen så blev jag ar men jag kommer inte bli arg nu jag kommer rp mig fram allt som krim om jag köper de så kommer jag inte nu nuu ska jag gå och råna någon jag kommer rp som att jag träffar folk sen hjälper dom mig och lör mig och jag och jag kommer göra ett rikti rp som rikitiga livet att gå utan hanskar på stan och kommer inte springa fram och säga heter du det är på dc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bara gå för vint att förlora du ett vapen så ska du inte lämna spelet och att du inte ska bara vinna ibland kan andra vinna

Hur hittade du Unive? jag har spelat förut på unive men sen blev jag bannad p bannad men sen kom jag tillbaka efter 1-2 år och nu har jag lärt mig hur man rp och hur man gör bra rp och jag kommer göra rp mycket roligare här jag menar jag kommer göra stora rp seraru och förut när jag förlorade ett vapen så blev jag ar men jag kommer inte bli arg nu jag kommer rp mig fram allt som krim om jag köper de så kommer jag inte nu nuu ska jag gå och råna någon jag kommer rp som att jag träffar folk sen hjälper dom mig och lör mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka