Nekad Casper. Bergvall99995. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, jag ska försöka förklara i text så bra jag kan då jag har dyslexi men ni kanske fattar ändå, jag var i en skottlosnning vid en tunnel mot några andra då jag blev ner skjuten och dog, jag väntade i ungefär 7 min och tills scenariot var slut och inget hände då valde jag stänga av spelet sen gick jag in efter en stund sen hämtade någon grabb mig på torget när jag spawna och dom anklagade mig för att det var min kompis men jag inte ens visste vem det var det var bara en artig person som tog en medvetslös man till sjukan, och där blev jag anklagad för c logg och staff diss för jag blöve ledsen och arg när dom sa att jag skulle få indragna OCH EN EPERMA BANN det jag sa till staffen var att han inte var en bra staff och han inte ska tro att han är något jag vill be om ursäkt och få en ny chans på denna underbara server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare blev skjutna utanför en tunnel och då blev de mycket skottningar och jag tror dom börja skjuta på oss för vi sa att dom var töntar eller något sånt dära.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker på ett sätt att det var felaktigt då jag satt i supporet och frågadde om jag fick lämna och gå in och spawna någon ananstans då scernariot var klart. men på ett sätt var det mitt fel när jag gjorde staff diss och jag hade ingen aning och att det där räksnades som c logg, jag vill bara komma tillbaka jag ber så hemskt mycket om ursäkt för d jag sa och har gjoret det kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för cop bait och pwg ngn gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte stänga av vänta tills nogån kom och rädda mig eller något på plats, eller att en ambulans kom eller något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att, jag inte ska göra samma misstag igen och nu vet jag vad jag sak göra om detta händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag ber om ursäkt för det jag gjort staff diss var inte mening då jag bara blev lite upprörd och arg för att mina roller försvann och at jag skulle bli p bannad på den servern jag hade roligt på.

Du har inte blivit bannad utav mig, dessutom så har du inte blivit bannad för staff diss. Utan för något helt annat. Använd din hex id istället för andras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka