Antagen Casper | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
351
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Caspergforlife

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff på Unive 2 gånger och jag tyckte det var riktigt roligt men det är väldigt mycket att tänka på speciellt nu när jag nyss kommit tillbaka till att spela på Unive igen, så jag vill gärna bli medlemskaps ansvarig för att kunna hjälpa till att hitta nya spelare till communityt. Jag är erfaren med att kolla genom ansökningar, reglerna, intervjuer och hur det ska gå till (nu är det ju lite annorlunda än från när jag var staff men jag vill gärna lära mig och då göra bra intervjuer). Jag såg på forumet att ni behövde mer medlemskaps ansvariga därför tänkte jag att jag kan hjälpa till eftersom jag tycker det är roligt och då har man något annat att göra än att bara rpa. Jag har sett ganska mycket lall bland vissa medlemmar när jag spelat därför vill jag se till att få in personer som är seriösa och inte vill förstöra för servern och alla andra spelarna som spelar seriöst.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag är erfaren i hur man ska hantera medlemskaps ansökningar, intervjuer och jag kommer göra mitt bästa för att hjälpa till och få in så många nya bra spelare in i Unive. Jag är bra på att samarbeta, “hjälpa till”, förbättra mig själv. Jag är engagerad och kommer se till att det inte finns massa medlemskaps ansökningar samt intervjuer inte bara väntas ut, och jag kommer vara aktiv med att då ta intervjuer och svara på ansökningar. Jag kommer bidra till att utöka servern och se till att allt går rätt till!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra på ett lugnt och trevligt sätt, speciellt i en intervju då personen kan vara lite nervös eller så. Man ska ha respekt för andra människor, och visa hänsyn till andra. Alla är inte samma så man får anpassa sig från person till person med hur man agerar och pratar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill se till att alla känner sig välkomna först av allt men också se till att rp nivån är hög för alla som söker till att bli medlem så jag skulle uppmuntra de till att kanske läsa på reglerna lite extra om de inte har så bra koll och kanske ge lite tips och så under intervjun. Jag skulle uppmuntra nya spelare till att gå på en RP- introduktion om de är nya så de kan lära sig lite extra och vara redo inför att faktiskt spela som medlemmar, vara med på events och vara med i communityt!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de kan grundreglerna, har läst om discord samt fivem reglerna och då att de kan reglerna och förstår de, veta hur man agerar i olika situationer som kan uppkomma i servern, inte lalla runt och faktiskt spela lite mer seriöst så man kan vara med om roliga och äventyrsfyllda scenarion. Jag tycker också ett krav är att också vara ganska aktiv att om man vill bli en medlem ska man vara aktiv lite varje dag och så och inte bara vara aktiv en dag om månaden liksom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag är aktiv och faktiskt tar intervjuer och kollar igenom ansökningar, att jag kan reglerna och vet hur man gör på: Forumet och Discorden. Att om jag gör dåligt/fel så kan min roll som medlemskaps ansvarig försvinna, att jag har ansvar för vem jag tar in som medlem på servern och att jag måste se till att de vet vad de gör och kan reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har just nu en paus från skola och jobb några månader framåt så just nu så kan jag spela och göra lite som jag vill när som, men så klart kan jag inte vara aktiv exakt varje dag månader framåt men jag tänker ju absolut försöka att vara så aktiv jag kan! Mån-sön: 18 - 01 ungefär (Så klart varierar det ibland kan det vara tidigare eller senare, för jag måste också kunna göra saker annat än att spela eller att vara på discorden).

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Potentiellt/Ja, jag har varit staff då som sagt 2 gånger tidigare men det är ett stort ansvar och kräver väldigt mycket tid och olika områden att vara i vilket jag inte just nu är redo för, därför vill jag vara medlemskaps ansvarig eftersom det är något jag känner att jag kan hantera och göra bra av mig från men i framtiden så kanske jag ansöker!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Om min ansökan inte skulle bli godkänd, var snäll och säg varför så jag kan förbättra mig till nästa! :). Och jag vet att jag är “ny” till medlem men jag har spelat till och från sen 2022 så jag kan mina grejer även fast jag är “ny”.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka