Nekad casper amdersson | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casper amdersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 22 April 2007

Vad heter du på discord? rasmus00#7842

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 900 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara aktiv varje dag

Vad heter du? Casper Andersson

Hur gammal är du? 23 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja de är jag

Varför vill du bli polis? Jag vill att alla i staden ska känna sig trygga på gatorna. Jag vill att kriminella inte ska kunna tjäna pengar på olagliga saker. Jag vill att folk ska våga vara ute på gatorna på kvällarna. Jag vill inte att man ska kunna bli rånad på gatorna.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? ag tycker att det viktigt att man ska kunna vara trygg med sina kollegor. Jag tycker även att det är viktigt att civila ska kunna lita på polisen. Jag tycker även att det är viktigt att folk ska känna sig trygga att ringa till polisen utan att folk ska få veta det.

Vad vet du om yrket i helhet? Det finns olika roller inom polismyndigheten: "Vanlig polis", Civilpolis, MC-polis, insatsstyrkan, span osv. De har så klart olika roller. Dom vanliga poliserna patrullerar i bilar i staden. De åker på de flesta larmen. MC-polisernas uppgift är ungefär likadan förutom att de patrullerar på motorcykel. Civilpolisernas uppgift är ungefär likadan förutom att de har civila kläder och kör en civil polisbil. Insatsstyrkan rycker in på mer allvarliga brott som t.ex väpnade bankrån, eller operationer för att försöka störta gäng. Spans uppgift är att spana på kriminella och samla bevis mot dom.

Som en vanlig polis finns det väldigt många olika larm man kan åka på, allt från mord till att någon är vilse i skogen. Det kan ha skett en trafikolycka eller ett rån. Allt möjligt. Därför lockar yrket mig.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit polis i en annan stad förut runt 3 gånger och har varit inspektör, assistent och har även varit med i försvarsmakten.

Hur är du som person? Jag är en snäll och lugn person. Jag kommer från svergie Jag har alltid velat bli polis eftersom att jag vill att alla människor ska få rättvisa.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka