Nekad CaspeL123 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? CaspeL#6027

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 800+ Timmar Ca 1 Års Tid

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Med mig som chef så kommer jobbets aktivitet höjas då jag tycker att de är viktigt för servern, Jag själv som spelar på unive mycket ser oftast att varken vianor eller sc är öppet, Därför vill jag ändra på det och anställa många personer som är aktiva och samtidigt ha en seriös och rolig rp med mina anställda. Jag kommer försöka mitt bästa för att få jobbet på god fot och försöka nå dem "högre målen"

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor flertalet gånger och jag har varit rätt högt uppsatt innan, Jag har koll på anställning, fakturering och ena och de andra. Jag har även jobbat på andra ställen innan såsom meko, falck då de fanns och autoexperten.

Hur ofta kommer du vara inne? Det kan bero på men minst 2+ timmar varje dag, Mer på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep han skulle verkligen passa som vianor chef och stället skulle börja få lite liv igen nu de senaste dagarna så har de inte vart nån som har jobbat på vianor samma sak med autoexperten så jag tycker verkligen att han bör bli vianor chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka