Accepterad CaspeL123 | Ban Överklagan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Rsmelle

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: vursting.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att melle valde att banna mig för det såg ut som jag c-loggade i ett scenario som jag hade kunnat lösa på ett bättre sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och några kompisar var vid kokain båten, Där det utlöstes en skottlossning, Några personer började skjuta emot oss och då började vi följa efter dem med våran bil, Deras bil gick sönder och vi blev skjuten och dog, Jag buggas under våran bil så att dem inte kan lyfta oss och då tar jag spawnmenu för att kunna fortsätta scenariot så dem kan se mig, Jag tog senaste men jag bara fortsatt flyga under marken, Då valde jag att spawna torget istället för att sedan låta dem ta mig därifrån men jag hade varken deras id och jag hade ingen kontakt med någon staff. Jag tänkte gå till support och be dem bringa mig tillbaka dit men jag tänkte inte på de i stunden så jag låg kvar på torget en stund men dem kom aldrig och tog mig. Så efter ett tag quita jag och försökte se om jag hitta någon av dem på dc men lyckades inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, Förstår att de ser ut som c-logg när jag tar tar olika ställen att spawna på och fortsätter inte på scenariot. Jag försökte mitt bästa att fortsätta men jag flög under marken på senaste och dem tog aldrig upp mig på torget heller. Jag försökte få tag på dem på dc men visste inte vad dem hette och jag skulle gått support.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte riktigt koll på antal men vet att de flesta var misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gått support och bett dem bringa mig till platsen där jag buggades eller skrivit i /help.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Tillbaka