Accepterad CaspeL123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? Chefn#8769

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: d94427340e0596df7d9660bc89d9f79d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 bannade mig för att jag inte kunde bete mig i en öppen chatt, Jag började hetsa "OOC" och många personer såg det vilket resulterar i att folk kanske får ett dåligt intryck av servern, Jag ångrar det jag skrev, Jag sitter här och skriver min 12te överklagan av en anledning, Jag tycker verkligen om unive och har spenderat så extremt mycket tid på servern, Det skulle betyda så extremt mycket om jag fick en till chans att bevisa att jag lärt mig av mitt misstag och att jag kan bete mig. Jag har varit bannad i över 2 månader och det har varit skit tråkigt, Jag vill verkligen spela på servern igen och visa att jag faktiskt har förbättrat mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu, Jag hade nyss varit inne och rpat på servern, Sen så ser jag någon skicka en GIF på 1.Tader där det står "Låt Han Suga" Visst han kanske har valt att gå ut med sin identitet men jag väljer då att ifrågesätta personen om varför han doxxar en person inödan när han inte spelar kvar på servern, Då börjar han fråga vem jag är och sånt och då bara eskalerar det till något ännu större, Jag förstår varför jag blev bannad och har lärt mig av misstaget jag gjorde, Snälla ge mig en sista chans att bevisa att jag faktiskt har tagit lärdom av bannen jag fått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt, Jag vet klart och tydligt att man inte ska hetsa ooc, Jag ångrar det jag skrev och det kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, Hade kunnat gjort så många saker på ett annat sätt, Först å främst hade jag inte behövt ifrågesätta varför han skickade ut den där bilden. Sen så hade jag inte heller behövt fortsätta diskutera med personen för det ledde ju till något dåligt, Jag har lärt mig mycket av denna bann, Jag hoppas ni kan ge mig en till chans att bevisa att jag faktiskt kan bete mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka