- Meddelanden
- 720
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Vad heter du på discord? CaspeL#6027
Ange ditt födelsedatum 13 April 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar Runt 5 Timmar
Helger Mer Än 5 Timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? Blivit kickad ur dcn men spelat över ett år iallafall.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 42 Gånger Har varit bannad ganska många gånger med det beror på min början av rp, Vart bannad extremt många gånger i början men nu är jag erfaren och vet vad jag håller på med.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla ett extra öga på server, Vi ska inte åka och leta efter fel utan bara skicka iväg dem som man ser förstör för servern, Jag är den som väldigt gärna lär folk som är nya samt ger alla en andra chans om inget grovt hänt. Vi vill minska på lallare och jag stöter på extremt många om dagen därför vill jag ställa upp och stärka communityt!
Varför vill du bli servervakt på servern? Stärka communityt och hjälpa till staffs med småjobb som dem inte hinner med som eventuellt vi gör.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man tex använder toggleid under scenario för att underlätta vart de är folk.
Om man använder /revive under scnario för att fortsätta leva.
Vad heter du på discord? CaspeL#6027
Ange ditt födelsedatum 13 April 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar Runt 5 Timmar
Helger Mer Än 5 Timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? Blivit kickad ur dcn men spelat över ett år iallafall.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 42 Gånger Har varit bannad ganska många gånger med det beror på min början av rp, Vart bannad extremt många gånger i början men nu är jag erfaren och vet vad jag håller på med.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla ett extra öga på server, Vi ska inte åka och leta efter fel utan bara skicka iväg dem som man ser förstör för servern, Jag är den som väldigt gärna lär folk som är nya samt ger alla en andra chans om inget grovt hänt. Vi vill minska på lallare och jag stöter på extremt många om dagen därför vill jag ställa upp och stärka communityt!
Varför vill du bli servervakt på servern? Stärka communityt och hjälpa till staffs med småjobb som dem inte hinner med som eventuellt vi gör.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man tex använder toggleid under scenario för att underlätta vart de är folk.
Om man använder /revive under scnario för att fortsätta leva.