Nekad CaspeL123 | Ansökan till Servervakt [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? CaspeL#6027

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar spelar jag minst 2-5 timmar. På helger kan det bli mer.5

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive under en lång period bara att jag blivit kickad ur dcn nydligen, Jag har spelat och varit medlem i över 1 år på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad ett par gånger, De flesta bannsen har varit tidigare när jag nyss kommit rp, Jag har utvecklats och lärt mig mer angående rp så nu i efterhand ångrar jag de regelbrott jag gjort, Ni kommer inte få se några reglerbrott ifrån mig för jag utvecklats inom rp.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att upptäcka de fel spelare gör som staffsen missar. Jag menar inte att vi ska leta fel hos spelare utan dem ska komma till oss, Vi ska även vara som förebilder för spelare på unive som tex behöver hjälp eller frågar något i ooc. Jag ser extremt många som lallar och man skickar reports till staffs men dem kommer aldrig därför vill jag bli servervakt och underlätta på det lallandet för rpn blir tråkig och förstörs.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill underlätta för servern, För jag vet hur lallandet förstör servern och därför vill jag finnas där. Jag vill även visa mina erfarenheter inom SV och jag kommer vara en förebild på medlemarna på unive, Jag kommer ställa upp och hjälpa folk som behöver hjälp exempelvis i ooc. Jag vill bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och jag har varit det innan och jag har koll på hur man ska agera i olika scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag kan tex abusea kick genom att kicka någon i ett scenario för att underlätta för oss.
Om jag revvar mig själv i ett scenario fast jag kanske dött.
Detta är inget som kommer förekomma hos mig iallafall för det tycker jag är extremt tråkigt och förstår rpn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka