Nekad CaspeL | Chef-jobb ansökan [Pizzerian) [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaspeL

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove Street Pizzeria

Vad heter du IRL? Casper Lindqvist

Vad heter du på discord? CaspeL#6027

Hur gammal är du? 16 År

Hur länge har du spelat på Unive? Jag Har Spelat På Unive I Över 1 År. (1000+ Timmar)

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer med mina erfarenheter försöka nå dem högsta målen inom pizzerian, Jag kommer se till så att RPn är på topp och samtidigt väldigt rolig. Med mig som chef så kommer akriviteten på pizzerian bli högre och vi kommer få många aktiva anställda dygnet runt så att rpn inom pizzerian inte är död. Vad jag har sätt innan vid pizzerian är mycket lall och oseriöst vilket jag tycker är tråkigt, Jag kommer göra mitt bästa för att minska på det och vi kommer försöka att ha en hög RP nivå så fler blir intresserad utav att jobba där, Samt vara trevlig och snäll med kunder som kommer till oss. Jag tror många tycker att pizzeria jobbet är rätt tråkigt och att man inte har några trevliga medarbetare därför tycker jag att chef jobbet passar mig perfekt som både är erfaren och rolig så vi kan liva upp stället med lite rolig samt bra rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr inte jobbat på pizzerian än men det är just därför jag vill testa på något nytt och jag tänker alltid att man kan utvecklas med tiden. Jag har även tex jobbat på flertalet andra ställen i staden så som mekonomen, falck, vianor, autoexperten och taxin. Jag vet hur man bemöter kunder på bra och trevligt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag kan dock variera med tiderna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep skulle vara väldigt kul att se dig som chef på pizzerian. Hoppas du får chef-platsen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka