Accepterad CaspeL | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaspeL

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Amo

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för "lall"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att amo valde och banna mig för det såg ut som att vi lallade, Jag o min kompis åkte runt på en mc och då kommer en cross med 2 personer ifrån ingenstans och sparkar av oss, Dem bestämmer sig för att slå ett par extra slag på mig så jag blir medvetslös. Förstår att det ser lalligt ut men tycker det ändå är lite orättvist att jag utsätts för en ban då jag nästintill inte var delaktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o en polare åkte runt på min hoj, 2 personer på en cross dyker upp och båda dem sparkar av mig ifrån motorcykeln, Ena säger att dem ska på mig typ och sedan så börjar båda sparka på mig, Det dröjde inte många slag förens ja blev medvetslös. Och efter de blev ja bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både rätt o fel enligt mig, Tycker det är rätt för jag förstår att det ser lalligt ut, Men tycker de ochså är fel eftersom ja utsatts för de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara ca 60 mintare med "missförstånd"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad ja hade kunnat gjort annorlunda, Dem kom ju ifrån ingenstans och han inte riktigt göra något innan dem sparkade av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka