Accepterad Cash | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cash

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? cashiin

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdu Mashallah och han är 24 år gammal. Abdu har haft det väldigt tufft i sitt liv där han växte upp i Afghanistan och behövde lämna sin familj för att överleva och flyttade därefter till Sverige i en väldigt ung ålder. Abdu blev senare adopterad av en familj. Abdu's Pappa och Mamma som adopterade honom bråkade hela tiden och Abdu fick aldrig umgås med dem. Ekonomin var häller aldrig bra liksom varje gång han kom från skolan fanns det ingen mat och hans middag brukade bara vara knäckebröd pågrund av detta. Men när Abdu började i gymnasiet började umgås och hänga med grabbarna vilket gjorde så han gjorde mer kriminella aktiviteter som att baxa mopeder, kasta sten på rutor och värre saker han inte borde gjort. Han var jävligt busig och fann ett intresse med bilar och fordon. Abdu flydde senare från familjen och flyttade till staden "Unive" där han fortsatte med busigheterna. Abdu som en gång bara var en liten förortsgrabb från Afghanistan som försökte sitt bästa men tyvärr hamnade på fel sida av vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt aktiv och kommer bidra med en säriös och bra rp. Jag älskar att rpa och kommer göra mycket med scenarior samt delta. Kommer också skaffa något jobb som till exempel på Mekonomen eller Marja-Lisas där jag kommer få kunna hjälpa med antingen sälja bilar eller laga bilar och hjälpa kunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär ju att man inte alltid ska vinna och kan göra ett mycket bättre scenario om man förlorar. Man ska heller inte bara spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst och förstått alla regler och några exempel på regler är "Copbait" och det är om jag med flit försöker få polisens uppmärksamhet, ett exempel är om jag stegrar med cross framför polisen eller kör snabbt och driftar utanför en polisstation. En annan regel är "Social Rp" Det innebär att man måste medverka folk och vara social, ett exempel är om jag skjuter någon person utan att prata med dem eller försöka lösa det på något annat sätt. En av dem viktigaste reglerna är väl "Suntförnuft" och det innebär att man ska tänka logiskt och realistiskt. Till exempel att slå folk på torget, skulle man verkligen gjort det i verkligheten. Sen har vi "ooc" vilket innebär att säga något som är utanför fivem, de som att jag frågar hallå vars ska jag trycka på tangentbordet för att gå in på inventory och halv ooc är om jag säger vilken muskel ska jag trycka på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenheter inom rp, spelat mycket på andra servers men aldrig hittad någon lika bra som Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt men jag hade gärna velat bli medlem så jag kan utveckla serverns rp samt göra roligare scenarior. 👍

+Rep Mogen spelare, samt har mycket erfarenhet på servern när det gäller regler samt rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka