Accepterad Caseoh | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Caseoh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? henrik

Vad är ditt discord namn? bussenliggerlngt

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Basse bossman och är född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle säga att han är Nyfiken, hjälpsam, anpassningsbar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Basse Bossman är en 27 årig man som växte upp med utmaningar Född 1998 har han sett världen förändras snabbt under sin uppväxt Hans bakgrund av en stark känsla av samhörighet och ambition. Basse växte upp i en mångkulturell miljö och har alltid varit med människor från olika delar av världen, vilket har gett honom en bredare förståelse för livet och olika perspektiv. så en dag bestämde han sig att flytta till unive roleplay och förfölja hans drömmar att bli polis och studera mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jo jag kommer bidra med rolig och snäll rp och mitt mål är att börja med twitch och lite annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo att man ska spela för att ha roligt och inte för att vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nejjj jag är ny så jag har inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm och c logg och kan väldigt många mer/ mer på frågan under har inte varit inne på unive ännu för fick nyss min dator och har min bror konto på steam så jag ska rpa så mycket jag kan

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja asså jag är en gammal medlem på unive så jag vet hur det fungerar och har väldigt bra erfarenheter gällande rp så kommer inte göra er besvikna på något sätt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka