Nekad casanovaa | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

casanovaa

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335782860/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Baydoun

Vad är ditt discord namn? Casanova#9920

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Casanova Beyy född 1996-05-28, Han är en ung man som kommer från en mörk bakgrund då han haft mycket problem i sin omgivning. Enda sen han har varit liten har kriminaliteten alltid varit en del av hans liv, allt från hans familjemedlemmar till hans närmaste vänner. Det va så att hans pappa var högt uppsatt i den libanesiska maffian, han hade även många söner Ali, Nayef, Malik och Casanova. Och på grund av deras fars position i maffian va dom alla förväntade att vara en del av det. Under tiden så hade Casanova inget problem med detta livet, det va inna han kände smärtan av att ha förlorat någon. Efter o ha förlorat sina storebröder Nayef och Ali så bestämde han sig för att lämna det livet bakom sig och tar med sig Malik för att starta om på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser mig själv vara ett steg före i mitt tanke sätt och har sunt förnuft. Har även en stark moral som jag aldrig låter någon annan eller mig själv för den delen bryta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan uppleva Rollspelandet till dess fulla potential. Det Jag är mest intresserad av är den är den kriminella delen ut av rpandet. Jag är fult medveten om att Min anledning till att vilja bli Whitelistad är självisk men jag ser det även som en garanti, en garanti att jag inte kommer till att använda min auktoritet för något som kan/kommer förstöra för andra.

Hur hittade du Unive? Jag hade precis laddat ner fiveM och letade efter någon fet server gick igenom några stycken till jag hitta det en som jag var nöjd med och så fort jag kom in på er server så fastnade jag. Laden direkt på min favorit lista och har inte behövt hitta någon annan sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ta en paus från den riktiga världen och uppleva något nytt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu nej, och tror inte jag kommer till heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka