Nekad CASA_DE2006 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CASA_DE2006

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325

Ditt Hex-ID: 11000014720fa6d

Vad är din discord tagg? La_casa2006#0786 och jsq nordicwellnes#5896

Vem var det som bannade dig? står inget e jätte ledsen

Hur lång tid var din ban? discord servern det står inget om tid kan bara ej komma in vill kontakta ngn vill snacka och lösa detta e jätte ledsen

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen andledning det är ban på discord servern jag vet inte äns varför behöver kontakt hjälp snabbt vill förklara mig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte det är därför jag vill komma i kontakt med ngn staff måste lösa detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle ta en securitas intervju sen skulle jag in i dc men den var ej där kunde inte joina den igen behöver jätte hjälp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig gjorde inget fel behöver lösa detta ngn hjälp snabbt tack

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan ta lärdom av alla min ban men denna vet jag inte ens varför jag e bannad det är därför jag behöver snacka me staff lösa detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej vet inte äns vad som händer måste bli unbannad vill snacka med staffen och lösa detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lär mig alltid men och jag vet varför jag e bannad så kommer jag lära mig av detta misstaget också ????? hjälpp e väldigt ledsen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka