CartiTT
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? Mineralen
Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Timmy Karlsson, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, temperament och lojal
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har haft haft en normal uppväxt, en pappa som gått bort men han har krigat sig igenom det. Rökt och becknat sen han var 16. Slänger lite smått ibland fortfarande vill utveckla det till och bli organiserat.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, rolig rp, och spännande rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag själv kanske ska lägga ner vapnet för att motparten ska kunna få vinna scenariot då det kan spela ut sig roligare än om jag bara skulle börja skjuta.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte nått jag vet om
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random death match, Vehicle death match, Fearrp, Failrrp, Metagaming, Copbaiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet faktiskt
Vad är ditt discord namn? Mineralen
Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Timmy Karlsson, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, temperament och lojal
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har haft haft en normal uppväxt, en pappa som gått bort men han har krigat sig igenom det. Rökt och becknat sen han var 16. Slänger lite smått ibland fortfarande vill utveckla det till och bli organiserat.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, rolig rp, och spännande rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag själv kanske ska lägga ner vapnet för att motparten ska kunna få vinna scenariot då det kan spela ut sig roligare än om jag bara skulle börja skjuta.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte nått jag vet om
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random death match, Vehicle death match, Fearrp, Failrrp, Metagaming, Copbaiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet faktiskt