Nekad carrot | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carrot

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159106000

Ditt Hex-ID: 11000014774d9d0

Vad är din discord tagg? Carrot#4131

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog och satte hade en voice changer på bara för att försöka vara rolig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på och lalla runt i dc servern och joinade olika stör ej. Jag hade inte heller läst reglerna till ev så jag visste inte att det var förbjudet med voice changer. Men det var absolut mitt fel. Sedan gick jag in i en stör ej själv och då joinade Wagner. Då sa han om du inte stänger av den så bannar jag dig. Och jag var dum nog att inte göra det. Så tillslut blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag hade en voice changer på. Och därför förstår jag att Staffsen blev arga och bannade mig. Men nu har jag lärt mig att ALRDIG mer ha en voice changer på. Så det här var mitt fel och absolut inte staffsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på discord innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att ha en voice changer på eftersom jag visste att det fanns en chans att jag skulle bli bannad. Dessutom så hade jag kunnat strunta i att försöka vara rolig istället för att förstöra för andra osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att ALDRIG ha en voice changer på, vara seriös i dc och inte hålla på att lalla och vara jobbiga mot andra, så helt enkelt va seriös och snäll mot andra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka