Nekad carrot | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carrot

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159106000/

Ditt Hex-ID: 11000014774d9d0

Vad är din discord tagg? Carrot#4131

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user i banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av en voice changer i FiveM servern.. samtidigt som jag var i dc servern. Då råkade jag joina fel stör ej. Då hörde dom att jag hade en voice changer, sedan sa dom till en staff "Wagner". Han sa: om du inte stänger av den inom 3 sekunder så bananr jag dig. Sa jag: Jag vet inte riktigt hur jag ska stänga av den. Jag visste inte detta pga att voice changer var ny. Jag fick lite panik när han sa det så jag blev stressad. Sedan tog det för lång tid och då vart jag bannad. Men jag förstår fortfarande att det var mitt fel. Så jag ber verkligen om ursäkt! Jag har tagit bort voice changern också och det ska aldrig upprepas!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på fiveM servern och hade en voice changern på. Sedan så joinade mina vänner dc (Unive servern). Jag skulle ha joinat dom men såklart blev det fel stör ej. Då började jag prata lite och då hörde dom personerna i kanalen att jag hade en voice changer på. Efter ett tag sa dom till en staff inne på dc (wagner). Sedan gick jag in i en egen stör ej av någon anledning och då. Tillslut joinade wagner samma kanal som jag var i och då sa han: Om du inte stänger av voice changern inom 3 sek så bannar jag dig. Och eftersom voice changern var ny för mig så visste jag inte riktigt hur man skule stänga av den snabbt. (Jag visste att voice changers inte är tillåtna i dc). Sedan gick det någon minut och sen så tröttnade väl wagner på mig och bannade mig på dc, vilket jag förstår eftersom det var jag som bröt mot reglerna. Så igen Detta!! var mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var absolut inte en felaktig ban eftersom jag hade e voice changer på i dc (vilket jag vet är förbjudet). Och eftersom jag inte är säker på hur man stänger av en voice changer så är det också mitt fel, eftersom jag skulle kunnat ta reda på eller lärt mig hur jag skulle stänga av den. Jag har tagit bort den och den kommer aldrig användas igen!!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad i discord servern tidigare så jag vet inte hur jag ska svara på denna fråga riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lära mig hur jag skulle stänga av den där dumma voice changern, jag hade också kunnat tänka på att voice changern inte bara hörs i spelet utan också i dc. Så igen detta var mitt fel! Dessutom hade jag också kunnat strunta i voice changern helt och inte bara ha laddat ner den. Men den är ändå raderad nu!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att jag aldrig ska ha en voice changer igen. Och att voice changern inte bara hörs i spelet utan också i dc.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka