CARRiED
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Användarnamn: CARRiED
Vad är ditt namn i verkligheten? Francisco Fernandez
Hur gammal är du? 34
Vad heter du på discord? CARRiED_tv#7438
Mellan vilka tider kan du oftast spela? allt mellan morgon och efter 23:00
Varför ska just du bli servervakt? Jag inser att det är väldigt många som failar efter 23:00 på servern och det är inte många som har den tiden att hjälpa då kanske folk sover osv osv, sen är det väldigt många som kommer fram till mig och frågar vad är fail och vad är fel försöker ge dom svar att göra en report eller kontakta admins!
Varför vill du bli servervakt? som det står ovan jag vill hjälpa till jag vill att det ska vara så smooth som möjligt där vi har tid och hjälpa varandra och stötta varandra i vad som krävs! sen hjälpa andra för att vi alla ska ha kul i servern och inte känna att det är tråkigt eller att folk gör som de vill helt enkelt!
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Francisco Fernandez
Hur gammal är du? 34
Vad heter du på discord? CARRiED_tv#7438
Mellan vilka tider kan du oftast spela? allt mellan morgon och efter 23:00
Varför ska just du bli servervakt? Jag inser att det är väldigt många som failar efter 23:00 på servern och det är inte många som har den tiden att hjälpa då kanske folk sover osv osv, sen är det väldigt många som kommer fram till mig och frågar vad är fail och vad är fel försöker ge dom svar att göra en report eller kontakta admins!
Varför vill du bli servervakt? som det står ovan jag vill hjälpa till jag vill att det ska vara så smooth som möjligt där vi har tid och hjälpa varandra och stötta varandra i vad som krävs! sen hjälpa andra för att vi alla ska ha kul i servern och inte känna att det är tråkigt eller att folk gör som de vill helt enkelt!
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej