Nekad carrebarre | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carrebarre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Rydberg

Vad är ditt discord namn? carrebarre

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Slig som är 26 år gammal. Han har jobbat med en massa jobb men inget har passat han så han vill bli kriminell och starta ett eget gäng. Han gillar bilar väldigt mycket och kläder. Han har väldigt mycket känslor för sina vänner och utan dom hade livet varit tråkigt .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP men roliga och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är i ett krig mot gäng och min kompis är i andra gänget och jag vill att han ska vinna scenariot så kan jag hjälpa han med information.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR, Att man kommer ihåg saker fast man blivit dödad RDM att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario VDM att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. COPBAIT att du försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört lite innan så jag ved en del inom RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka