Nekad caro0011 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? cruzst

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min unik gjorda karaktär heter kåre palm som är född 2007-01-01. Kåre har haft en väldigt tuff upp växt som barn i sitt liv kåre har haft det väldigt jobbigt i skolan och även svårt med pengar och problem med mat kåre palm brukade gå och lägga sig hungrig om dagarna för hans föräldrar inte bryde sig så mycket om honom utom bara sig själv och lätt han köpa sin egna mat och börja känna egna pengar när han var väldigt ung. men kåre fortsate och kämpa varje dag och nu är han 17 år och har köpt en egen lägenhet och lever ett ganska normarlt liv nu. men kåre palms dröm är att bli miljonär en vacker dag och äga massa dyra bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag har att bidra med till unives rp så den kan utvecklas är bra unik och rp till server det jag samt har och bidra med till rpn är rolig rp så alla får ha kul inne på servern. jag kan även bidra med en väldigt seriös rp till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för även motpartens vinst och sin egna vinst så båda kännar något på senariot och försöker göra scenariot så kul det går för båda motparterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och några av dem är. MetaGaming som är om man T.ex. sitter i discord och pratar under ett scenario. Power gaming man spelar bara för att vinna det ska man inte görautom man ska spela för att ha kul. Fear rp är T.ex. om någon riktar på en och man inte tar upp händerna och istället bara slår ihjäl dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har lite erfarenhet inom rpn och den kommer utvecklas veldigt mycket inom tiderna jag kommer rpa här på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt erfaren inom rpn har rpat på flera serverar innan.

Nekad. Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka