Accepterad CarlTassinari | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CarlTassinari

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199134612135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl tassinari

Vad är ditt discord namn? Firepoop79#0637

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jonas 30 år har alltid gillat säkerheten. Säkerheten i ett samhälle som han alltid tycks behövas. Jonas växte upp Gustavsberg utan för Stockholm. Hans mamma och pappa var aldrig i närheten som barn utan blev omhändertagen av mormor och morfar. Jonas har alltid gillat att spela fotboll och leka med leksaks bilar. Under sina år har Jonas intresse för bilar och säkerheten i samhället ökats. Jonas drömmer om att få bli en polis. Han jobbar nu som ordningsvakt i tunnelbanan i Stockholm och försöker sitt bästa med att utvecklas till att bli polis. Jonas gillar att umgås med sin kompis på jobbet som heter Johan, dem har alltid stått varandra nära och vill fortsätta med det. Jonas skulle alltid vilja ha en partner när han jobbar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid tyckt att spela Roleplay är skit roligt. Det har varit ett stort intresse sedan länge. Jag vill att alla ska ha så roligt som dem bara kan när man spelar på servern. Jag vill bidra till en rolig upplevelse för alla som spelar. Jag kommer ta Roleplay på alvar utan något lall såklart.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på andra servrar som har varit ganska dåliga, men jag har hört mycket bra saker om denna server från andra kompisar som har kört på servern.

Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar tipsade om denna server. Dem sa att denna server var den bästa som dem hade spelat på, och såklart så vill jag också få en bra upplevelse som mina kompisar hade fått.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få och ge en så bra upplevelse som bara går. alla ska ha så roligt dem bara kan samtidigt som dem håller sig till reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka