Nekad CarlTassinari | Medlem ansökning [Appzy5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CarlTassinari

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199134612135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl tassinari

Vad är ditt discord namn? Firepoop79#0637

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jonas Tassinari är en grabb på 33år. Han har blivit uppfostrad av sin ensamstående mamma inne i staden. Hela sitt liv har han varit intresserad inom kriminalvården och önskar att få jobba där någon gång i sitt liv. Han är en snäll, omtänksam och rolig gubbe som blir alvarlig när det behövs. Han gillar att vara med kompisar och spela paddel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat förut på andra servers som inte har varit lika alvarliga som på denna, och det är just därför jag vill spela på just denna server. Jag tar saker på allvar och inte lallar runt. Jag håller mig till reglarna som finns så att alla får en bra upplevelse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på andra servrar som har varit ganska dåliga, men jag har hört mycket bra saker om denna server från andra kompisar som har kört på servern.

Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar tipsade om denna server. Dem sa att denna server var den bästa som dem hade spelat på, och såklart så vill jag också få en bra upplevelse som mina kompisar hade fått.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla på servern ska få en så bra upplevelse dom kan. Men också är mitt mål att använda så mycket rp som möjligt, det är alltid kul med det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna folk och få servern vara så verkligt det bara går så alla har det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka