Nekad CarlTassinari | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CarlTassinari

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134612135/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ff1aa7

Vad är din discord tagg? Firepoop79#0637

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsnipo som jag antar är då stream snipe.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte till en plats där en streamer befann sig. Och att det var metagaming fast jag inte visste det då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade i dc när någon la ut en länk till en streamer. Då gick jag in på den och såg att han var vid falcks huvudkontor. Jag var inne på servern redan när jag beslutade mig för att åka dit. Anledningen var att jag skulle se honom i servern och inte på twitch och se om han faktiskt var inne på samma server som jag var inne på. Jag åkte dit och såg honom fast han var en bit bort. När jag såg honom skulle jag dra där ifrån. Då åkte jag in i en av falcks byggnader för att sedan åka ut igen. Då kommer han in i byggnaden och kör längre in i själva byggnaden där alla jobb saker fanns. Då åker jag ut och när jag har kommit ut genom garaget / byggnaden blir jag bannad för streamsnipe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var mitt fel att jag blev bannad och att jag kan fatta varför det såg ut som att vara en streamsnipe. Men jag fattade inte varför jag blev permanet bannad. Jag tänkte inte på att man inte fick vara på en streamers live medans man körde på samma server. Jag har alltid vetat vad metagaming var men jag fattade inte att jag gjorde just det. Jag gjorde fel som inte läst och fattat reglerna helt och hållet. Och jag förstår nu att streamsnipe hör ihop med metagaming. Jag har förstått att man kan se reglerna på olika sätt och att två saker kan höra ihop med varandra. Jag tänkte inte heller på att jag tog information i ooc eftersom han inte jobbade i något slags gäng eller sådant. JAG GJORDE FEL

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut på grund av lall. Jag tror det var för att jag körde upp på ett stort berg med en bil som man då inte kan göra i rl. Det var när jag var väldigt ny på servern och jag har lärt mig mycket från just den avstängningen. Det var typ bara i en timme men det har jag lärt mig mycket ifrån. Jag har också blivit bannad för cop baiting. Det var något rån och polisen hade spärrat av. Jag stannade och väntade och poliser verkade gå där ifrån så jag körde för bi sakta på trottoaren som gjorde att jag blev bannad. Från det har jag lärt mig att man ska ta saker ännu mer på allvar. Lärde också mig att man ska vänta in saker och ting och ha tålamod. Jag kan gå in mer på varför jag blev bannad för cop bating och vad som var lite konstigt med just den bannen men jag gör inte det. Det viktigaste är vad jag har lärt mig ifrån den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha gått in i hans stream medans jag spelade på samma server. Jag bord inte heller kört till hans position utan bara vara för mig själv. Jag borde ha lämnat servern om jag skulle titta på hans stream.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig från bannen. Fram över kommer jag att inte titta på streams medans jag spelar på servern utan bara var in game och spela som min karaktär. Jag kommer också tänka mer på reglerna och tänka igenom saker som kan brytas mot någon regler så att detta aldrig händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka